Höborr...

En del hushållnings-sällskap brukar ha att låna ut sa Hjortens lab till mig när jag skulle skicka in analys. Resultatet blir bäst med höborr eftersom det blir ett bra "snitt" på provet.

Husdjursföreningarna brukar låna ut men jag vet inte om det bara är till sina medlemmar. Alltså de som jobbar med semin på kor etc.

Jag lånade en av Lantmännen (ja ja det heter inte så längre..men du vet vad jag menar :D).
Men jag varnar det är riktigt jobbigt!

*Armada som viftar stolt analysbrevet :p*

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 335
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 871
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 549
Senast: warg
·
Hästmänniskan Jag har lånat ut min häst på foder till en tjej i närheten. Hon har haft honom ett par månader och jag hade velat prova och se om han...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 287
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar