P

Ponnytokig

Illamående? Flytningar med rött i? Ökade flytningar? Diarée en dag?

Gravid?

(Tar p-piller)
 
Sv: Hmm...

När hade du mens sist ?

Har precis haft mensen. Den har verkat normal bortsett från att den har dragit över den normala tiden och jag brukar inte ha rött i mina flytningar+ökade flytningar.

Ska ta ett grav.test men vill bara höra?
 
Sv: Hmm...

Kan ju vara att din mens bara fortsatt några dar. Den blir ju oregelnbunden ibland. Eller kan du ha fått en infektion, för då får du ökade flytningar, fast då ofta illaluktande.
 
Sv: Hmm...

Du kan testa dig redan på förväntad mensdag om du har regelbunden mens annars står det på förpackningen hur många dagar det ska ha gått, tror det är ca 14 dagar efter sex.
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Bexzor
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
960
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 763
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp