Hmm, gravid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

JagÄrDenHemliga

Hmm, jag gjorde ett nytt nick för jag vill inte direkt avslöja något om de inte är riktigt säkert =/
Jag har iaf lite "problem". Jag har känningar i magen, allså inte ont så de sticker eller vad man ska kalla det utan de känns bara som om magen jobbar eller hur man ska säga det.? De känns som om min mage är svullen.? Eller detta kan bara vara symptom på annan sjukdom?
Jag har matlusten kvar men när jag ätit så blir jag lite illamående men inte så jag måste kräkas, och de är oftast om jag ex ätit på mc donalds eller annan lite onyttigare mat som jag blir illamående.
Jag blir lätt mätt och min mage porlar på eller vad man ska säga.
Efter en stund blir jag lite små hungrig igen?
Sen om jag sitter på ett visst sätt gör de inte alls ont i magen?
Jag har haft mens som vanligt hela tiden, gjorde grav test men det var negativt?!
Konstiga är bara att vi använt kondom jag och min kille? Visserligen har vi legat ja, nakna i sängen och haft lite mys men han har inte kommit?

Usch, hjälp :cry: :cry: :cry: Jag har verkligen ingen bra kontakt med min mamma så vågar inte säga något. :S
 
Sv: Hmm, gravid?

Det kan skvätta ut små mängder sperma även före utlösningen, så har ni varit "så nära varandra" och gosat ;) finns alltid risken.
Hur det känns att vara gravid är naturligtvis lite individuellt. Själv har jag haft mensvärksliknande känsla efter några veckor.

Gör ett till graviditetstest om du känner dig osäker! Det händer då och då att testerna visar fel... Eller vänd dig till ungdomsmottagningen för undersökning :idea:! (de har tystnadsplikt!)
 
Sv: Hmm, gravid?

De jag är rädd för :(
Då är nästa fråga, kan man gå till vilken ungdomsmottagning som helst och göra grav test typ direkt eller måste man först fixa tid och vise versa?
Jag är "inskriven" på en annan ort som ligger några mil härifrån så de känns lite jobbigt om jag ska behöva åka så långt när de finns andra alternativ närmre... :crazy:
 
Sv: Hmm, gravid?

Jag vet faktiskt inte hur ungdomsmottagningarna fungerar - de fanns inte när jag var så ung :p
Men nog borde du kunna gå till vilken som helst? RIng och fråga dem! :idea:
 
Sv: Hmm, gravid?

:p

Okej, men tack för svaren från dig iaf. Jag ska försöka på mig att våga ringa imorgon :smirk: :crazy:
 
Sv: Hmm, gravid?

Du kan välja vilken ungdomsmottagning eller mvc du vill gå till. Vissa mvc har ju öppet hus för att göra gravtester. Hur som helst har du rätt att gå till vilken mottagning du vill.
 
Sv: Hmm, gravid?

Okej, tack. :idea:
Ska våga mig dit nu. Eller ja inte nu, imorgon :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 522
Senast: Modest
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 114
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
4 143
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 919
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp