hjärtbarn

M

Meggie

Finns det fler här? Jag har ett hjärtsjuktbarn, många gånger lyckas jag glömma men då och då gör det sig påminnt. speciellt som igår då det var dags för den årliga kontrollen. Mitt barn opererades för mulipla fel för fem år sen. För 4,5 år den lämnade vi sjukhuset mer eller mindre för gott. Trodde jag... igår meddelade de att ny op är nödvändig, inte nu men sen.... min värld rasade, jag orkar inte igen. DÅ var hon en bebis, förstod ingenting visste ingenting. Nu är hon en medveten liten tjej med koll på läget. Räcker det inte nu?:cry: Varför hon igen?

Sv: hjärtbarn

Jag har ett också, han är 2½ månad och gjorde sin första operation (shunt) när han var tre dagar gammal. Två operationer till väntar.
Det går ju onekligen upp och ner hur man känner. En del stunder kan jag "glömma bort" att han är dålig och allt känns som vanligt, men ganska ofta landar jag i verkigheten med allt vad det innebär.

Vad har ditt barn för fel?

(Sen trianglar jag tråden så moderatorn flyttar den till förälder, tror den kommer hamna där ändå.)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 175
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 079
Senast: tott
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 343
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 199
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama