HjÄrnstopp!! HjÄlp!!

0

00D0012

Hej! Tack för att ni tittade in! jag behöver hjälp med en sak, jag kan verkligen inte komma på ett bra namn till en liten dvärgvädurshane på ca. 5-6 veckor som är typ orange-vit, jag har kommit på tio stycken namn redan (se nedan)

Namn som jag (med lite hjälp av några medlemmar på Bukefalos:angel:)redan har kommit på:

1.Twix
2.Zingo
3.Gizmo
4.Ludwig
5.Zorro
6.Bingo
7.Mario
8.Adidas
9.Hector
10.Robin

Och för att göra det lite mera spännande att välja namn så kan ni väl svara med att ni röstar på vilket av namnen( om ni inte kommer på egna) ni tycker är bäst, sötast eller så och skriver varför ni tycker så. det går jätte bra med egna namn också, glöm bara inte motiveringen!:p

Tack på förhand! och snälla svara! jag är i stort behov av hjälp!

// Jag :p

Sv: HjÄrnstopp!! HjÄlp!!

Varumärken är sjukt fult att döpa djur till tycker jag..

Robin är finast men även Ludwig är ett sött namn.

Sv: HjÄrnstopp!! HjÄlp!!

Av nån anledning dök Saffran upp i skallen på mig. Men det är väl mer gult än orange :crazy:

Annars är Ludwig väldigt sött. Då kan du kalla kaninen för lilla Ludde :love:

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 545
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 458
Senast: Stereo
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 158
Hästhantering Hej allihopa ! Imorgon ska jag och mina hästar lasta en häst och köra transport för första gången..... Är jättenervös men vi har...
Svar
10
· Visningar
1 629
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama