Hjälpa mej med stall :)

P

ponnygalen

Hej! Drömmen om ett eget stall ska bli sann :banana: och jag har nog helt klart för mej hur planeringen av stallet ska se ut, så nu vill jag att DU, som antingen hyr in eller har ett eget stall ger mej tips och råd. Lägg in bilder på stall,sadelkammare,foderförråd och ridbana :) Vill ha alla tips och Massor av ideer :) så kom igen nu och hjälp mej ;)
Kaan säga att stallet kommer ha 3-4 boxar :)
MYCKET BILDER :D

Sv: Hjälpa mej med stall :)

Jag går oxå i dom tankar att bygga eget stall så fort vi finner en gård som är lämplig.

Jag brukar googla, eller gå in på hemnet eller blocket och kolla på hästgårdar som ska säljas, där kan du få maaaasssssssor av bra bilder och insperation. Jag har híttat mycket bra ideer där ifrån.... :idea:

Sv: Hjälpa mej med stall :)

Det finns en tråd om detta ämne redan, en show off tråd gård/stall. Där kan du bli inspirerad

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 982
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 522
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: valy
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka