F

Fun_light

Tjoo, vet inte om jag är i rätt tråd nu, men vet inte riktigt vart jag kan få hjälp med mina frågor,
Jag har tittat runt lite på nätet och blev sugen på att köpa en åsna :) (dock om flera år) Men jag undrar om någon vet hur man kan rida dom, hur tåliga e dom
? mm
Blir tacksam för alla svar :laugh::laugh::D:D

Sv: hjälp!

Hej!
Har en liten åsnepojke på 12 år. Det får nog bli en till då åsnor oftast inte tycker om att gå bara med hästar, de vill ha en utav sin egen art. Jag tycker att de har oförtjänt dåligt rykte, vår kille är snäll som få. Barnen kan rida honom och vi håller på och tömkör. Han är ganska vädertålig (gillar inte blåst, regn osv- men vem gör det..) Han är inte istadigare än en sur shettis kan vara=). Lycka till med framtia åsneköp.

Mvh Millsing

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar