Nougat
Trådstartare
Hejsan alla där ute!, Jag går i 9:an och ska gå på ett häst gymnasium (Helst Plönninge). Jag rider på ridskola 1 gång i veckan,och har hjälp en kompis med sina hästar,där bl.a. har jag ridit en 7-årig D-ponny i repgrimma(vilket gick jätte bra), och har även ridit ett 3-årigt halvblod.
Nu funderar jag på vad jag vill skaffa för häst mitt i/efter gymnasium tiden,och funderar på ,stor häst,eller en ponny, har helt plötslig börjat fundera på att lära mig köra m. häst och vagn!, vilket inte har inträffat förut
Är detta "bara" mitt liv som tonåring som spelar mig ett spratt,eller kan man se något samband?
Sedan så funderade jag över en dag,vad som skulle vara smartast,Köpa häst/ponny från ridskolan,eller köpa på annons?,vad skulle ha varit smartast?..
Och nu idag har jag helt plötsligt "såpat" ner mig i Shettisar!
Hjälp mig med dessa tankar,snälla
Någon som har tänkt så här någon gång,under livet?
MVH Nougat
Nu funderar jag på vad jag vill skaffa för häst mitt i/efter gymnasium tiden,och funderar på ,stor häst,eller en ponny, har helt plötslig börjat fundera på att lära mig köra m. häst och vagn!, vilket inte har inträffat förut
Är detta "bara" mitt liv som tonåring som spelar mig ett spratt,eller kan man se något samband?
Sedan så funderade jag över en dag,vad som skulle vara smartast,Köpa häst/ponny från ridskolan,eller köpa på annons?,vad skulle ha varit smartast?..
Och nu idag har jag helt plötsligt "såpat" ner mig i Shettisar!
Hjälp mig med dessa tankar,snälla
Någon som har tänkt så här någon gång,under livet?
MVH Nougat