• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mephisto
  • Startdatum Startdatum
M

Mephisto

Skulle behöva lite hjälp minst sagt.
Har ett nordis sto e. Lappello 5 år och hon VILL verkligen Inte springa fort. hon tar inte i för 5 öre då jag spänner fast en speedcart bak i henne.
Däremot om jag sätter fast en Tungvagn då lägger hon ner huvudet och drar för glada livet.
har ingen aning vad jag ska göra för att få henne springa i alla fall 1.40.

Sv: Hjälp.

en del nordisar går ju på att "dra" ....om du försöker hålla henne ganska hårt samtidigt som du manar på henne?
Jag hade en nordis som la av så fort man inte hade tag i bettet på honom...han sprang iallafall 26 tid...

Sv: Hjälp.

En dum fråga har du provat helt eller halv stängt huvudlag??????

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: tessan.g
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 241
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård