MissFideli

Trådstartare
Jag ska köpa nytt klösträd. Har fått prisuppgifter på 3 st, varav det första är nästan 400 kr billigare än de andra. Duger det tror ni?
Jag ska ha ett vitt :p

814 kr
Khan.jpg

1189:-
Hobbe.jpg

1189:-
Prins John.jpg

Sv: Hjälp!!

Är det träd från tyska E-bay? ^^
Jag hade tagit det övre, billigare, de andra såg för pråliga ut för min smak.. :)

Yes, med tanke på prisskillnaden så lär jag aldrig köpa nått träd i Sverige nått mer.

Har du köpt därifrån?

Nix men jag ska, som sagt.. träd från sverige är äckligt dyra i jämförelse, så det blir ett träd därifrån när jag känner att pengarna finns.. Just nu har stackars kisse bara en låg, tråkig klöspelare ;)

Nej, jag hade som jag sa, tagit träd nr ett. Jag tror inte de andvänder alla de där stegarna alls ;) det ser så plottrigt ut..

Ja, fördelen med nr 1 är ju också att det finns mycket och höga klöspelare. Vilket kanske får katterna att glömma bort soffan. Eller är jag överoptimistisk nu :angel:

Se allt från den ljusa sidan :angel: :p
Mamma har precis inhandlat nya soffor från Bröderna Andersson (pust, dyyrt *svettigt*) Men han har hitills låtit bli att klösa där *peppar peppar* :angel:

Oj, vågat!! Själv satsar jag på Ektorp från IKEA av 2 anledningar. Dels för att den är billig och dels för att den går att klä om. Just det sista är högt prioriterat just för att kunna dölja eventuella... hål :p

haha, ja hemskt vågat! Men det var ett fynd, så vi kunde linte låta bli att slå till! För tillfället är kisse aldrig ute i vardagsrummet utan att vi är med, utan han är alltid inne i mitt rum, större delen av dagen är jag där med honom..
Tanken är ju att hunden så småningom ska börja funka, annars får han väl fortsätta vara i mitt rum, när de blir två får jag börja bygga på höjden ;) Många tomma hyllor och massa klösträd är planen :angel:
Just i dag hade vi väldiga bakslag med hunden, känner mig hemskt nere :( I Går verkade det som om hon trodde att han var hennes bäbis, men i dag var hon jättejobbig och elak på honom.. :( Blir ledsen när min ena älskade vän, vill skada min andra..

Jag kan trösta dig med att mina missar aldrig rört möblerna. Dom klöser på en stor korg-blomkruka och på dörrmattan men har inte ens försökt på soffan eller sängen:love:

Självklart är det för att dom är devon, det har absolut ingenting med tur att göra:angel:

MF: Säger som reykan, helt klart första, stegarna sabbar ju grejen med träd;)

Jag köpte en billig liten klösgrej på rusta i dag, i brist på pengar och den klöser han mer än gärna på! Och i går när vi var och lekte med kusinerna (Syrrans katter ;) ) Så klöste han på hennes korgstol, så jag får kanske skaffa nått korgigt åt honom att klösa på :p

Går kissarna upp på dom höga grejerna? Jag är tveksam till att mina ens skulle våga det! :p

Jag tycker det är bäst att köpa den första, ser ju jättebra ut!
Själv köpte jag häromdan ett litet billigt tvåvånings (hus plus två avsatser och liggrör) på Överskottsbolaget, som katterna trivs jättebra i.
060924069.jpg

Vill ha nåt större egentligen, men får inte plats, så det får vänta...

Jag hade valt den första. Det blir snyggt med vitt hos dig, ska det stå i vardagsrummet?

Här blir det också nytt snart, men det blir ett svart eller brunt för att matcha våra möbler (svart trä och mullvadsfärgad soffa, nyss beställt soffan :banana: )

Japp, ska stå i vardagsrummet. Eftersom alla möbler blir vita så vill jag att trädet ska passa in, dom är ju inte direkt snygga i sig själv :p
Men nått måste man ju ha :D

Har sett det i creme också, men hos en annan säljare, så jag tar vitt och köper av denna i så fall. Så löjligt billigt ju!

Det finns ju tunna golv-tak, det jag köper är 114 cm brett.
Passa dig lite för dom tunna bara, endel som säljs i Sverige har usel kvalitet. Dom kan gå av. Jag vet en som tillverkar efter önskemål, solida och bra, som jag funderade på att köpa av. Men så billigt som att köpa från Tyskland blir det ju inte, så det blir Tyskland.

Jadå, mina är inte höjdrädda. Yoga ligger t.o.f uppe på det trädet jag har nu, som är 160 cm högt. Däremot är jag osäker på om dom kommer in i rullarna :angel:

Åh nu blev jag skitsugen på träd från tyskland! Gahh.. Jag har egentligen inte rååd.. :crazy:
(och jag kan inte tyska heller :angel: )

Inte jag heller, men man skaffar sig hjälp :p
Jag köper inte på auktion utan direkt, det kan säkert bli billigare om man budar.
Men dom finns ju kvar, du hinner!

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Blyger
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 590
Senast: Capybara
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur