R
RebeccaL
Jag vet inte hur man ska ta sig till med detta... Här om dagen fick jag reda på att en utav hästarna i vårat stall är jätte miss skött och hans ägare är inte ett dugg intresserad av hästen och tar inte hand om honom. Stallägaren har sagt till dem ofta med att de måste sköta mockning och fodring men de bara skiter i det. Stallägaren har många gånger fått gå in och mocka i hans box så att han ska få någolunda rent då och då. Jag mår så ortoligt dåligt när jag fick höra detta.. och ARG blir man Nu är han åxå till salu men till ett pris som jag tycker är alldeles för mycket då han inte mår bra.. Skulle man köpa honom så är det MYCKET jobb med att han ska få tillit till en människa igen.
Han har varit till salu i ca ett år vad jag förstår men de får inte honom såld, nu ska han iväg från stallet men än vet jag inte om det är pga att han har blivit såld eller om de ska göra sig av med honom på annat sätt..
Snälla, vad tycker ni att jag ska göra...Han är ju så ortoligt fin och jag ser ju vilken potensial han besitter...
Han har varit till salu i ca ett år vad jag förstår men de får inte honom såld, nu ska han iväg från stallet men än vet jag inte om det är pga att han har blivit såld eller om de ska göra sig av med honom på annat sätt..
Snälla, vad tycker ni att jag ska göra...Han är ju så ortoligt fin och jag ser ju vilken potensial han besitter...