JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
reykurboy
Startdatum
Startdatum
24 Mar 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
740
Kan en katt bli (lite) svullen runt alla tuttarna första gången hon löper?? Ehh.. förstår ni vad ja menar..
Nu har svullnaden försvunnit (hon har fått p-piller) men vad var detta?? Hon e lite drygt 8 månader... Tacksam för svar!!
Övr. Katt
Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Hästvård
Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad.
Mitt sex månader gamla...
2
3
Katthälsa
Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Övr. Hund
Hej!
Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Valp 2025
Övr. Hund Tyvärr kan det ha inskränkningar om man vill tävla också. Eller tävla kan man ju men man är utstängd från championat i många grenar...
toughcookie
5 minuter sedan
Svar: 681
Visningar: 46 582
Hund
Kattbilder #10
Svar: 474
Visningar: 24 015
Katt
Silverduk
Övr. Hund Jag har den största jag kunde hitta till min Superb (fast hade annan bil när jag köpte den). Har aldrig tyckt att den är för stor...
toughcookie
39 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 210
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Jag ser inget negativt alls med den benämningen. För mig är det en häst som inte är särskilt utbildad, som mest rids ut och inte tränas...
Görel
2 minuter sedan
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Det känns som att tråden spårat ut lite här, alla får ha sina egna åsikter om vad som är "rätt" och "fel" gällande medryttare...
Vill...
galoppspöket
21 minuter sedan
Uppdateringstråd #2
Gnägg Min gör likadant, helt hopplöst. Det enda som funkade med henne var att sätta fast den även i marken, stallägaren slog i ett par...
Anna-Bella
32 minuter sedan