Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så att ägarens försäkring täcker bytet av rutan? Beroende på självrisk då..Hej!!
Hästen har krossat ett fönster i en Star Trailer transport, ett sånt litet "tak" fönster. Vart kan man köpa ett nytt snabbt??
Tacksam för snabb hjälp, va nämligen inte vårt släp...
Mycket möjligt, men måste fortfarande ha ett fönster att sätta ditInte så att ägarens försäkring täcker bytet av rutan? Beroende på självrisk då..
Kolla alla trailerfirmor. Men osäker om de har hemma iofs.Mycket möjligt, men måste fortfarande ha ett fönster att sätta dit
Hej!!
Hästen har krossat ett fönster i en Star Trailer transport, ett sånt litet "tak" fönster. Vart kan man köpa ett nytt snabbt??
Tacksam för snabb hjälp, va nämligen inte vårt släp...
Ägaren av transporten vet självklart om detta, att berätta för ägaren av transporten av självklart det första vi gjorde. Men det är jag som tar på mig att laga det eftersom min häst tog sönder det, känns som en självklarhetKolla med en glasmästare. De borde ha pollykarbonat hemma. Det är "okrossbart plastglas" det sätter de o enkelt.
Eller ring de som har transporten och tala om vad som hänt. Det får ni ändå göra.
Kolla med glasmästaren.
Att jag skrev att msn ändå får tala pm det, vi lånade ut transporten till en nära vänn. Transporten ställdes till baka och vår dåvarande vän sa inget. Utan vi upptäkte att det hänt något när vi skulle använda transporten själva.
Självklart att man berättar för ägaren direkt & sen åtgärdar det som gått sönder så snabbt man bara kan, fruktansvärt att det finns sånna oärliga människor som inte gör det.. men vi har fått tag på glasmästare som fixar det i veckan, tack för alla tips!Det är så det verkar funka för de flesta... Faran med att låna ut :-(.
Transporten jag brukar låna har ägaren höjt priset på just för att "någon" lånade transporten och körde in det öppna takfönstret i drive thru-n på McDonalds och ställde tillbaka den utan att säga nåt.
Vad är det för fel på folk liksom?
TS: Härligt att läsa att det finns ärliga människor kvar!
Det är så det verkar funka för de flesta... Faran med att låna ut :-(.
Transporten jag brukar låna har ägaren höjt priset på just för att "någon" lånade transporten och körde in det öppna takfönstret i drive thru-n på McDonalds och ställde tillbaka den utan att säga nåt.
Vad är det för fel på folk liksom?
TS: Härligt att läsa att det finns ärliga människor kvar!