annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva detta men allt har blivit värre nu. Saknar torsåker mera en någonsin nu efter det som har hänt. kan inte sluta att tänka på han som gick bort våran kärra vän. Har känt honom i nästan hela mitt liv.

vet ej om jag klarar av att gå på hans begravning om det blir i torsåker. det kan bli svårt för mig alla minnen från pappa kommer nog fram.

Ge mig tips och råd.gärna lite uppmuntran.

Sv: Hjälp.

Har du någon du går och pratar med, tex psykolog eller liknande? Du verkar ha så mycket bekymmer som tynger dig så det skulle nog behövas.

En begravning är jobbig men man mår ofta bättre efteråt.

Sv: Hjälp.

Du behöver inte ta några som helst beslut nu, och jag tror heller inte att du behöver fatta dem ensam?
Du har ju, som jag förstått det, ett ganska bra nätverk omkring dig, ta stöd av dem så kommer du nog hitta tillbaka så småningom :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
545
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 116
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 846
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar