Helpmenow

Trådstartare
Jourhavande präst ville bara lägga på och be för mig istället. Jourhavande medmänniska har kö. Och jag har ingenstans att ta vägen.

Snälla hjälp mig.
 
Sv: Hjälp!!

När jag berättade för prästen om min plan att fästa rakbladet längst med kanten på badkaret, så att man slapp bekymra sig om diverse senor iom den andra handen.. Och bara köra liksom ett snabb hyveldrag längst varje sida.. Så bad prästen mig att inte göra saker värre.. Vi har lagt på nu för att han skulle be för mig, sa han..
 
Sv: Hjälp!!

Är jag så illa ute att inte ens arbetande präster tycker att det är värt att lägga tid på mig..
 
Sv: Hjälp!!

dom kommer låsa in mig. Jag har råkat ta med mig firmabilens nycklar hem och jobbet måste ha dom i morgon.
 
Sv: Hjälp!!

Dom kommer inte vilja ha mig på jobbet om dom inser hur förstörd jag är.. Vad fan ska jag säga till dom?
 
Sv: Hjälp!!

Jag kommer bli av med jobbet. Jag kommer bli av med inkomsten och vara tvungen att göra mig av med hästen.
 
Sv: Hjälp!!

Du kan ju inte bli av med jobbet för att du av misstag fått med dig nycklarna hem, eller för att du nu mår dåligt och behöver psykiatrisk vård. Har du pratat med jourhavande medmänniska nu?
 
Sv: Hjälp!!

Jag har flyttat. Jag vet inte vart man ringer.. Jag har inte gjort illa mig, heller så jag kan inte få ambulans dit heller antar jag. eller hur jag nu gör. Jag har alltid varit medvetslös när jag kommit in på akutpsyk.
 
Sv: Hjälp!!

Han sa "vad är det som har hänt lilla du" när jag snyftat fram att jag inte hade någon att prata med eller som kunde hjälpa mig. Jag sa herregud och lade på i örat på honom..
 
Sv: Hjälp!!

Kan inte 112 hjälpa dig med både vart du ska och ambulans dit?

(Alla jobb jag haft har haft reservnycklar till alla bilar, och som Niyama säger är det inte en orsak att ge dig sparken ändå, men tänk inte på det.)
 
Sv: Hjälp!!

Jag ringde 112 och berättade att jag var gammal suicid patient och jag var illa ute dom kopplade mig med jourhavande prästen som bara ville avsluta samtalet.
 
Sv: Hjälp!!

Jag har varit så dålig att jag tappat alla mina vänner och min sambo har tillslut lämnat mig. Jag är ensam. Varför har inte sverige en självmordskrislinje??
 
Sv: Hjälp!!

Jag vill ju inte dö. Dels har jag lagt många års terapi för att bli frisk.. dels för att jag är rädd. Jag vill inte dö själv..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 996
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp