Hjälp Pulls eller fitness klocka?

Diabetikern

Trådstartare
Ni som har koll. Ska införskaffa detta som julklapp men vilken eller vad ska man köpa?

Något som häller koll på pulsen är prio ett måste vara vattentät men ska även kunna bäras på gymmet.

Ska passa för android

Tips någon?

Pulsklocka finns mängder. Med pulsband runt bröstkorgen eller de som läser pulsen på handleden. Vad för aktiviteter behövs den till. Simning. Cykling. Löpning. Exempelvis.
Sen får man googla. Och läsa recensioner. Och fatta beslut där. Individuellt vilken klocka som passar. Finns olika utrustning på olika klockor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 136
Senast: Blyger
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 136
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar