Hjälp! Mönster 11?!

Myggan_ox

Trådstartare
Hallå!

Ska tävla min första westerntävling imorgon, en D tävling och har nu lite panik! Arrangören skickade ut ett brev där det stod att mönstren skulle läggas ut på deras hemsida...
Men dom finns inte! Deras enda svar i gästboken till en annan som undrade var att Western Ridningen skulle ske i mönster 11, vilket faktiskt inte säger mig någonting... :confused:
Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?

//Magda! :crazy:

Sv: Hjälp! Mönster 11?!

Det mönstret finns i TR... och har du inte den kan det ju bli lite knepigt.
kan ju försöka förklara. På ena långsidan ligger en bom och på den andra står 5 koner uppställda.
Skritt längs långsidan fram till bommen. Precis efter den är det jog. runt, bort till konerna och så jog i serpentiner mellan dem. Efter dem, på mitten av kortsidan är det galopp.
Galopp snett igenom, och mellan näst sista och sista konen är det jog igen. Till mitten av nästa kortsida där det är galopp igen.
Snett igenom i galopp. Sakta av mellan näst sista och sista konen. Jog rätt upp från kortsidans mitt. Förbi mitten, förbi bommen, stop, och så rygga tillbaka till mitten.

Hoppas du förstod!

Sv: Hjälp! Mönster 11?!

Tack så mycket!! :bow:

Hittade faktiskt en ritning på Internet..så nu kan jag den.
//Magda

Liknande trådar

Western Hej! Vet inte om det finns ngn sån här tråd eller om jag satte tråden på helt fel ställe.. Men men. Det är i alla fall såhär att jag...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Elanor
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 669
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 484
Senast: Beritas
·
Utrustning håller på med en tävling som jag tänkte skicka in till, men har kört fast på en fråga och undrar om nån vänlig själ kan hjälpa mig med...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: misan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur