HJÄLP! Mina bokstäver försvann!

wrangler

Trådstartare
Jag skulle precis skriva en akut hjälp mig tråd men nu ser jag att jag fått tillbaka bokstäverna! Det gällde Å, Ä och Ö samt några tecken, som bara försvann, å bytter ut till ;, ä till < (eller nåt annant tecken), Vad hände???

Varför blir det så, är det nåt fel på inställningen på min dator, hade jag kommit åt nån knapp på tangentbordet?

Det är andra eller tredje gången det händer!

Sv: HJÄLP! Mina bokstäver försvann!

Åh sorry.... och tack! :bow:

Trodde i min enfald att jag var ensam om problemet, eller hade blivit skvatt galen! :o

Amerikanskt tangentbord. Du växlar till det genom att hålla nere shift+alt några sekunder - och växlar tillbaka till ditt vanliga tangentbord på samma sätt.

Otroligt att man lyckats göra det fram och tillbaka utan att märka det...och två gånger dessutom! :eek:

provar.... [ ' ; haha å ä ö...det funkar

*lite barnslig för tillfället* :o

Men det är ju skitenkelt gjort. Man hamrar till på tangenterna och har ingen riktig koll på var man hamrade. Och sen är det kört:D

Fast det underlättar om man tar av sig tumvantarna;)

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 958
Senast: Crossline
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 491
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 903
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar