Hjälp, min kanin beter sig konstigt!?

Chickengirl

Trådstartare
Hejsan.
Ni kanske kan ha någon aning om vad som e fel på min mysiga kanin.
Hon äter och dricker som vanligt. Men varken kissar eller bajsar och inte gjort de på ca 1v.
Hon gräver mkt på natten oxå... Jag tror inte hon har så lång tid kvar faktiskt.. Men man e orolig.
Vad tror ni??

Sv: Hjälp, min kanin beter sig konstigt!?

Sök veterinär!
Att sitta och vänta på att hon ska självdö tycker jag låter både makabert och plågsamt.:crazy:

Hon har inte kissat eller bajsat på en vecka och du börjar undra nu? :crazy:

okey... har inte vart hemma, har haft en som passat henne... ska ringa så fort som möjligt...

Ring vetrinären nu!, hon har antagligen förstoppning eller några inre fel och låter du henne gå kommer hon att lida tills hon dör.

Nu har hon börjat bajsa å kissa lite iaf... inte helt å hållet så mkt som vanligt men de kommer iaf...

Okej, det är ju inte säkert att det är nåt fel på henne alls, men du ska iallafall uppsöka veterinär!!
Du skrev inte hur gammal hon är? Lycka till!

Hon är ganska gammal, 6år. Nu kissar å bajsar hon mer igen. Känns skönt. Men hon gräver fortfarande mkt.

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 611
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 723
Senast: emma-vsm
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17