Hjälp.. min hamster e skum

M

Marre_Six

Jag e rädd för att de e något fel på min hamster.
Jag köpte två sibiriska hamstrar mivvling e pigg o nyfiken,.. springer gärna i hjulet flera gånger om dagen .. men sen har vi mivvii hon vill inte alls göra något.. hela tiden rädd för nya saker, man ser henne aldrig i varken hjulet eller i sin chinchilla sand.. allt mivvling är, är inte hon ...

Hjälp...

Sv: Hjälp.. min hamster e skum

Varför skulle det vara något fel..? Alla tycker väl inte om att göra samma saker. Och det låter som om den ena är mer skygg av sig bara?
Är det några andra symptom på att det skulle vara något fel?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 038
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 700
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 132
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar