Hjälp mig :(

C

Corban

Detta är verkligen inte lätt. Min kompis hade altså en häst. Det sägs att hon hette Millinium eller någonting liknande. hon var runt 147-150 hög och brun. (har bilder). Hästen såldes och flaxade runt väldigt väldigt mkt. och hamnade. efter det jag har hört i Danmark eller frankrike. JAG MÅSSTE HITTA HENNE. någon som vet var jag kan leta ? nån som känner någon i danmark eller nån hästhandlare? all hjälp tackar jag för. Minsta lilla tips Hurrar jag för..i övrigt är hon troligtvis korsning mellan travare och något mera. bör vara ca 7 år gammal. Ojoj. detta vill till att ha tur om det ska lyckas.. Men jag hoppas på er Bukare. . :). . Hästen stog alltså på kultomtens Ridskola i skövde, och lånades ut till någon Marie osv. . höll koll på vart hästen var och vart den såldes. tills den en dag var borta. vi kan inte hitta henne.. :(:( /

Sv: Hjälp mig :(

ja. tror den hade stjärn eler nått i pannan ja har massa bilder på henne eftersom hon stog hos grannen :)

Du skulle inte kunna sätta in en bild, så ja får se om jag känner igen henne?
Kanske inte sådär jättetroligt, men beskrivningen stämmer iaf in på några hästar som jag "känner" utan härstamning...

Millinium ja, henne har jag ridit några gånger på den tiden som hon stod på Skövde ridskola :) . Jag vet att hon kom hit med en hästhandlare. Vart hon hamnade efter att ridskolan sålde henne har jag tyvärr ingen aning om :(.

Åh. . iaf nån som vet nått. . :D . .. men jag rider inte på Kulis och har ingen kontakt eller känner nån där så jag kan inte kolla där heller. vet inte ens vart jag ska ringa. men Vet ni nått mer om henne? .. jo ja vet med att hon kom FRÅN en hästhandlare. och tyvär kke hon har hamnat där igen?. har bilder japps :P men vet inte hur ja bifogar dom ;P. .

Jag la in bilden på mitt namn här på buke istället :) hon är allstå den bruna pollen :)

Det är mycket möjligt att hon blev såld till hästhandlaren igen...:crazy:. Jag vet adressen till hans hemsida så jag kan PM:a den till dig om du vill :D .

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 683
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 548
Senast: akleja
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 260
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 696
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar