Hjälp mig.

B

Bobble

Jag har ett problem.Jag ska debutera LA för första gången. :crazy:
Och jag undrar om ni har några tips på vad jag ska tänka på.
Jag har lite svårt för att lära in programet.
Snälla hjälp mig.

Sv: Hjälp mig.

Jag brukar springa banan själv. :) Oftast ute på stallplanen. Ställ ut några hinkar eller dylikt som ska föreställa bokstäver och spring programmet! Funkar alltid för mig. :)

Lycka till!

break_a_leg skrev:
På lokal och regional tävling får man ha "läsare" med sig om man vill (läs mer i TR).

Hmm....innebär det i princip att de kan stå och skrika vad man skall göra eller? :)

Ja, men man måste hålla sig efter vad som står i programmet. Själv har jag aldrig sett någon använda sig av detta.

break_a_leg skrev:
Ja, men man måste hålla sig efter vad som står i programmet. Själv har jag aldrig sett någon använda sig av detta.

Tack för alla svar :bow:
Men får man verkligen ha läsare i LA?
Jag trodde bara det var i lokal.

Liknande trådar

Trav Jag behöver lite tips och höra era erfarenheter. Jag ska sätta tungband på en häst för första gången. Den drar då snabbt upp tungan i...
2
Svar
34
· Visningar
3 450
Senast: Sel
·
Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 015
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 681
Senast: Häst_
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka