Hjälp mig välja ny profilbild

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 105
  • Visningar Visningar 4 785
XgHjA7l6.jpeg

Jag tycker det är roligt med avatarsbyten, det skapar lite förvirring först innan folk inser vem det är och det är kul för den som byter att få förnya sig lite. Själv funderar jag fortfarande på vad jag ska byta upp mig till nästa gång, tror inte jag kommer ha den här avataren för alltid. :angel:

Määh, ni får mig att vilja byta också men har ju haft min stidsande rökboll sen 1400-kallt. Hur gör jag nuuuu? :arghh::confused::crazy:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 115
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 626
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka