Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var kan jag hitta en mjuk och luftig kudde som inte tappar "fluffet" efter ett par månader?! Jag sover oftast på sidan, gillar mjukare kuddar och vill gärna slippa köpa kuddfodral i udda storlekar så 50x60 är ett klart plus. Någon som har ett bra tips?
Tycker de sjunker ihop så mycket direkt när jag lägger mig på dem... annars har du förstås en poängEn dunkudde?
Den tappar ju inte fluffet. Bara att slå på den så blir den fluffig
Tycker de sjunker ihop så mycket direkt när jag lägger mig på dem... annars har du förstås en poäng
Var kan jag hitta en mjuk och luftig kudde som inte tappar "fluffet" efter ett par månader?! Jag sover oftast på sidan, gillar mjukare kuddar och vill gärna slippa köpa kuddfodral i udda storlekar så 50x60 är ett klart plus. Någon som har ett bra tips?
Gå till en affär och provligg först. Vad man önskar av en kudde är så himla subjektivt.@mandalaki och @Squie , tack för tipset, låter som att jag får spara lite till en jensenkudde alltså.
Jag brukar inte vara så förtjust i memoryfoam, men jag ska kika på den nästa gång jag är på Ikea!Då förstår jag!
Kan en Memory foam-kudde vara något?
Ikea har en variant som kostar typ 100 kr. Jag klippte upp den i ett hörn och tog ut en del av skummet då jag tyckte den var för tjock, nu är den perfekt
Inte testat, men ska göra! Betydligt rimligare i pris, måste jag sägaHar du testat Höie Downfeel? Finns på Jysk. Jag tycker den håller formen bra.
Det ska jag såklart göra ja verkligen, sist jag var hemma och hälsade på min mamma var jag tvungen att åka och köpa en kudde, deras gick inte att sova på för fem öre.Gå till en affär och provligg först. Vad man önskar av en kudde är så himla subjektivt.