HJälp mig! Hund dagis??

D

Diva_Bella

Detta kommer att bli lite konstigt, men..

jag har allvarliga funderingar på att starta ett hund dagis, det är bara det att innan jag ens ska, ja göra något.. så måste jag göra en marknadsundersökning.

och då undrar jag, vad i helsike ska det vara för frågor på en sådan??

jag har börjat knåpa på den men det känns inte som om det blir bra..
vad ska man ha med för frågor?

givet ska det ju vara med om dom är interesserade av att ha hunden på dagis, och om dom har några erfarenheter av dagis eller pensionat sedan tidigare. men vad ska man ha med mer?
jag har total idetorka..

och det hade varit bra om jag kunde knåpa ihop ett bra frågeformulär på båda sidorna på ett a-4 papper...
skulle ni kunna komma med förslag och hjälpa mig?

det är meningen att jag ska stå vid den stora lokala matvarubutiken och genomföra detta, jag kommer inte nå alla-men en liten %av befolkningen..
------------------------
*hoppas att det blir verklighet någon vacker dag*

Sv: HJälp mig! Hund dagis??

fråga vad dom vill ha för service, vissa vill ju ha ut hunden fler gånger än andra o.s.v.

ciliegia skrev:
fråga vad dom vill ha för service, vissa vill ju ha ut hunden fler gånger än andra o.s.v.

jo det har du rätt i. /tack.

KickiH skrev:
Tänk också på att du ska ha tillstånd av kommunen för att öppna hunddagis.mer info http://www.djurskyddsmyndigheten.se/Steria/templates/Page.aspx?id=228

jo det vet jag. det krävs även tillstånd från andra instanser så som jag har förstått. det är alltid en massa byråkrati när man ska göra något. :smirk: men det är bra för hur skulle det se ut annars. :confused:
tack så mycket ändå! mvh lilla jag.

Vad kan de tänka sig att betala för en dag?
Är de i behov av ett hunddagis till sin hund, isåfall hur ofta och hur länge?
Skulle de vilja att hunden hade en egen rastgård eller tycker de att det är bäst om alla hundar är tillsammans?
Varför vill de ha hunden på hunddagis?

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 334
Senast: hollypolly
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 746
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 732
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar