D
Diva_Bella
Detta kommer att bli lite konstigt, men..
jag har allvarliga funderingar på att starta ett hund dagis, det är bara det att innan jag ens ska, ja göra något.. så måste jag göra en marknadsundersökning.
och då undrar jag, vad i helsike ska det vara för frågor på en sådan??
jag har börjat knåpa på den men det känns inte som om det blir bra..
vad ska man ha med för frågor?
givet ska det ju vara med om dom är interesserade av att ha hunden på dagis, och om dom har några erfarenheter av dagis eller pensionat sedan tidigare. men vad ska man ha med mer?
jag har total idetorka..
och det hade varit bra om jag kunde knåpa ihop ett bra frågeformulär på båda sidorna på ett a-4 papper...
skulle ni kunna komma med förslag och hjälpa mig?
det är meningen att jag ska stå vid den stora lokala matvarubutiken och genomföra detta, jag kommer inte nå alla-men en liten %av befolkningen..
------------------------
*hoppas att det blir verklighet någon vacker dag*
jag har allvarliga funderingar på att starta ett hund dagis, det är bara det att innan jag ens ska, ja göra något.. så måste jag göra en marknadsundersökning.
och då undrar jag, vad i helsike ska det vara för frågor på en sådan??
jag har börjat knåpa på den men det känns inte som om det blir bra..
vad ska man ha med för frågor?
givet ska det ju vara med om dom är interesserade av att ha hunden på dagis, och om dom har några erfarenheter av dagis eller pensionat sedan tidigare. men vad ska man ha med mer?
jag har total idetorka..
och det hade varit bra om jag kunde knåpa ihop ett bra frågeformulär på båda sidorna på ett a-4 papper...
skulle ni kunna komma med förslag och hjälpa mig?
det är meningen att jag ska stå vid den stora lokala matvarubutiken och genomföra detta, jag kommer inte nå alla-men en liten %av befolkningen..
------------------------
*hoppas att det blir verklighet någon vacker dag*