Mahzira
Trådstartare
Ja, ni läste rätt jag har en liten dressyr-arab som jag ridit in själv och som nu är redo för banan, hennes pappa har tävlat internationell nivå i många år, och JA de är ovanligt med araber i den här sporten de märks om inte annat på sadelutbudet. Jag vill ha en RIKTIG dressyrsadel med höga bossor, djupt säte och kraftiga vulster! Intebomlössittvarduvillislandshästmodell utan en RIKTIG dressyrsadel. Hon har som sig bör ett kort sadelläge, rund bred rygg, och en ganska obetydlig manke.
Tyvärr är inte mina tillgångar obegränsade...så alla tips är varmt välkomna och ja jag har redan tittat på arabian saddels och då snackar vi 30,000 och uppåt med frakt och då är de ändå inte riktigt den sadeln jag vill ha. ( jag själv är rätt tunn så sadeln kan va 16,5 tiom.) hoppas på er hjälp!
Tyvärr är inte mina tillgångar obegränsade...så alla tips är varmt välkomna och ja jag har redan tittat på arabian saddels och då snackar vi 30,000 och uppåt med frakt och då är de ändå inte riktigt den sadeln jag vill ha. ( jag själv är rätt tunn så sadeln kan va 16,5 tiom.) hoppas på er hjälp!