Hjälp mig hitta den perfekta klänningen?

Tonto

Trådstartare
Snälla buke hjälp mig! :love::nailbiting:

Jag ska gå på en halloweenfest i helgen som kommer och jag måste verkligen hitta en klänning att ha på mig.

Skor bör jag också hitta. :arghh:

Helst skulle jag vilja känna mig snygg, vilket jag väldigt sällan gör, så jag tänkte be er om hjälp.

Klänningen jag söker får hemskt gärna vara svart och den bör framhäva en någorlunda timglasformad figur. :)

Den här tycker jag var snygg, lite ovanlig, med fin detalj och jag tror den kan passa bra på timglas.

36-6058.jpg

Tack för tipsen @Lovisaleonora, dock liknar de alla klänningar som jag bär till vardags och önskar mig något lite mer festligt.

475710-0014_1

Jag såg den här, men den är helt nästan helt genomskinlig så då måste jag hitta något att ha på mig under med.

Jag använde ofta vardagsklänningar till fest, på den tiden jag hade klänning på jobbet. Skillnaden var främst smycken och skor. Jag är inte sådär jättemycket för värsta balklänningen om det inte är just bal, så för mig funkar det bra.

Tycke och smak ska man som bekant inte diskutera....

Jag använde ofta vardagsklänningar till fest, på den tiden jag hade klänning på jobbet. Skillnaden var främst smycken och skor. Jag är inte sådär jättemycket för värsta balklänningen om det inte är just bal, så för mig funkar det bra.

Tycke och smak ska man som bekant inte diskutera....

Ja alltså för mig är klänningen ovanför typ en liten uppdaterad version av mina vardagsklänningar. Balklänning är något helt annat för mig. Vi tycker helt enkelt olika. :)

Snälla buke hjälp mig! :love::nailbiting:

Jag ska gå på en halloweenfest i helgen som kommer och jag måste verkligen hitta en klänning att ha på mig.

Skor bör jag också hitta. :arghh:

Helst skulle jag vilja känna mig snygg, vilket jag väldigt sällan gör, så jag tänkte be er om hjälp.

Klänningen jag söker får hemskt gärna vara svart och den bör framhäva en någorlunda timglasformad figur. :)

Vilken prisklass tänker du dig? Längd?

De här gillar jag iallafall. Klänningen till höger!!! :heart:love::heart
image1xxl.jpg
image4xxl.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 171
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 095
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Hej hallå! Sitter här och läser Naturkunskap 2 och är inne på lite kemi just nu. Jag har fastnat lite och skulle vilja ha lite...
Svar
9
· Visningar
1 916
Senast: Eukaryot
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 537
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar