Hjälp med namn!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rockypro
  • Startdatum Startdatum
R

Rockypro

Jag har hjärnsläpp och hoppas att ni kan hjälpa mig!

Har hittat en häst som jag ska åka och titta på, och skulle då kolla upp hennes pappa för skojs skull men jag har tappat namnet!
Jag är inte insatt i trav, men jag vill dra mig till minnes att de var en hyfsat känd travhingst (valack?) och namnet börjar på L, känner igen det så fort jag hör det så mata på med förslag! :laugh:

Hoppas ni kan hjälpa mig för det är inte lätt de dagar när sågspånet nästan läcker ur öronen... :p ;)

Sv: Hjälp med namn!

Vet du namnet på hästen du ska titta på?

Lindys Crown?
Labello?
Lucky Tilly?
Lindy Lane?

Jo, men det kan inte vara hennes fullständiga namn för hon finns inte att hitta på STC. :confused:
Ett kännetecken var tydligen stora öron? :D

Vad heter hon tror du? Du kan pma..

Långa öron brukar Lindys crown ge ;)

Lucky d´hilly?
Love You?

Hannah, något :p Född -94 eller -95
Hannah är det enda namn jag fått, sökte på STC men hittade som sagt inget.

Letade också på Lindy's avkommor men hittade ingen som matchade.
Men det med öronen låter sannerligen misstänkt! :idea: ;)

De Hannah hästar jag hittade hade pappor som; Zoot Suit, Biscayne Hanover, Fast Photo, Ride the night, Meadow Gallant, Climbing Bud, Pearsall Hanover, Coktail Jet, Silver Pine, Nick Lobell, Nordin Hanover, Ideal du suede, Bolets Igor, Spotlite Lobell, Mack The Knife, Lindy's Crown, Wholly Arnie och Pershing.

Men skulle tro att det är den efter Lindy's Crown, född -95, ljusbrun, heter Twigs Hannah och ägs av en Karolina och har en avkomma.

Ursäkta om det är något stavfel.

Senast ändrad:

De Hannah hästar jag hittade hade pappor som; Zoot Suit, Biscayne Hanover, Fast Photo, Ride the night, Meadow Gallant, Climbing Bud, Pearsall Hanover, Coktail Jet, Silver Pine, Nick Lobell, Nordin Hanover, Ideal du suede, Bolets Igor, Spotlite Lobell, Mack The Knife, Lindy's Crown, Wholly Arnie och Pershing.

Men skulle tro att det är den efter Lindy's Crown, född -95, ljusbrun, heter Twigs Hannah och ägs av en Karolina och har en avkomma.

Ursäkta om det är något stavfel.

Där har du prickat rätt! :laugh: :laugh: :bump: :banana:
En avkomma exp. till NO, allt stämmer på pricken!

Tack så hemskt mycket för hjälpen allihop! :bump: :bump: :bow:

Liknande trådar

Ridning Kände mig väldigt träffad av den här artikeln: https://www.hippson.se/blogs/mariayttermyr/crossover.htm Finns det fler...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 510
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På privatlektionsstället vid världens ände är det inte så noga med terminer och så, så där har jag möjlighet att rida lektion då och då...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka