Hjälp med idéer!

bettysmatte

Trådstartare
Igår målade jag om den vita, skitiga braskaminen. Tycker den blev stiligare i grått, men också att den kanske saknar något... 🤔 ? Försökte måla schabloner idag, men trots att jag var försiktig gjorde det ojämna underlaget att det inte funkade. Fick måla över dem igen...
Någon som har något annat förslag hur man skulle kunna sätta lite piff på den :) ??
20200728_193559.webp
 
Igår målade jag om den vita, skitiga braskaminen. Tycker den blev stiligare i grått, men också att den kanske saknar något... 🤔 ? Försökte måla schabloner idag, men trots att jag var försiktig gjorde det ojämna underlaget att det inte funkade. Fick måla över dem igen...
Någon som har något annat förslag hur man skulle kunna sätta lite piff på den :) ??
Visa bifogad fil 54831
Allt hänger väl på vad man gillar?

Du har en mönsterstark tapet invid och ganska mycket saker på hyllan/spiselkransen. Plus rutig klinker framför. Det är redan mycket som fångar ögat. Det grå ger lugn och är stilrent. Men det är min åsikt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 819
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 363
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 348
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 342
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp