sun69shine
Trådstartare
Sitter och kikar hingst till mitt sto e: landlord- Landgraf 1 ue: marco Mitras- Irco Marco. Mödrenet är linje avlat på Irco Marco och sitter nu och funderar på om jag ska linjeavla i fortsatt riktining eller I linje på Landgraf eller helt enkelt ta något helt annat. Stoet är tävlade 140, 130 m plac. Brun, 170 i manke, kort rygg, något studsig galopp(bakben) annars Luftig och "häftig" att se på.
Hingstar jag kikat på: Heartbeat, Hip hop, Carland, Corland, Camaro M.
Till Mitt andra sto e: Bonaparte ue Swift har jag valt Bravour som jag tycker är en urläcker hingst, tror ni även han skulle kunna passa mitt landlord sto?
Vad är attraktivt om fölet skall säljas och inte behållas? (behåller bara ston)
ja lite sånna tankar går nu, vad hade ni valt? Kom gärna med ANDRA förslag om ni har något, min tränare föreslog något med mer fullblod bakom för att få bort de något studsiga bakbenen...
Hingstar jag kikat på: Heartbeat, Hip hop, Carland, Corland, Camaro M.
Till Mitt andra sto e: Bonaparte ue Swift har jag valt Bravour som jag tycker är en urläcker hingst, tror ni även han skulle kunna passa mitt landlord sto?
Vad är attraktivt om fölet skall säljas och inte behållas? (behåller bara ston)
ja lite sånna tankar går nu, vad hade ni valt? Kom gärna med ANDRA förslag om ni har något, min tränare föreslog något med mer fullblod bakom för att få bort de något studsiga bakbenen...