Hjälp med forumet

P

Potara

Hej alla här kommer kanske en jätte dum fråga men vi provar.
Jag skulle så gärna vilja skriva en egen fråga på forumet men jag hittar ingenstans där det står hur man gör. Hittar var ja kan svara på någon annans fråga men där kan jag väl inte skriva min?? hoppas de finns nån vänlig själ som kan hjälpa mig med detta.:)

Sv: Hjälp med forumet

Du går till den sida du ska skriva den i. Sedan väljer du posta ny tråd långt upp till vänster. Men du har väl gjort det nyss när du skrev här?

Tack så mycket nu hittade jag det, vet inte varför ja inte hitta det först men hitta till denna, man är väl lite snurrig ibland

Ja det är ganska konstigt att du lyckades skapa en ny tråd på Bukefalos-hjälp men inte på något annat forum! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark