Hjälp med fett

sweetmarre

Trådstartare
Hjälp! Jag tappade en matolja flaska på golvet och nu är det fettfläckar på tapeten! Någon som vet hur man får bort det??

Sv: Hjälp med fett

Prova att suga ut det med potatismjöl. Pudra mjölet på fläcken och låt det sitta en stund innan du borstar bort det. Kan behöva upprepas några gånger.

Sv: Hjälp med fett

Jag har läst (OBS! Inte testat själv!) att man kan ta ett kaffefilter mot fläcken, ta strykjärnet på lägsta värme och stryka på kaffefiltret, så ska det suga upp fläcken :)

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
723
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka