Hjälp med färg på nosgrimman

Sv: Hjälp med färg på nosgrimman

ja min är också mer än 45! tror jag mätte den till dryga 5 cm....
från häst+ryttare?

Beställde också mitt där, men dt tog bara 2-3veckor, dock var pannbandet tajt så jag fick byta mot ett XFull, men de var jättesnälla så dt kostade inget, har även innåtvända spännen på mitt :love:

LinneaM: Tycker det blev jättefint på din pålle, gillar vitfodring också! :d

det var faktisk mitt också! men hade redan köpt ett blingat döbert söm jag ändå tänkte ha. det konstiga är att det var också full - men det som följde med tränset är flera cm kortare. :crazy:

Nosgrimmorna är bredare än vad som anges alltså. Så den som är 3 cm är den oxo bredare ?

Centaur: Jo mitt gamla träns var en aning stort, det stod st full på prislappen men märkte att det stod X-Full på tränset:mad:

Men nu har mitt Döbert träns kommit:love::love::love:
Håller med om att nosgrimman var något tajt men fodringen är ju jättemjuk så man kunde dra åt den som tur är:p
18309123.jpg

18309122.jpg

Mörka bilder, hade ingen med mig som kunde hålla i honom utomhus...

Då jag har skaffat mig en häst med smalt huvud så blir det absolut max 3,5 cm nosgrimma. Har provat mitt gamla på 4 cm. Ser helt tokigt ut. Gillar Döberts nosgrimmor.

Snyggt!:love:

Imorgon kommer bättre bilder på mitt, ska på träning och har ev en som fotar:love:

Här är en något bättre bild på Excalibur i sitt Döbert träns:love:
18465828.jpg

ååh. :d
är den här nosgrimman plattare mitt imellan fodringen än den på inlägget efter?
eller är det jag som är helt vimsig och ser fel? :D
supersnyggt!

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Tjôta
·
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 316
Senast: nexxa
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 639
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar