Hjälp med en storlek på en täcke

rahl

Trådstartare
Jag testade andra täcke som jag hade efter Niunia på den nya hunden men hon går ut från alla... Så jag testade hurttas 42 storlek som min tax Sherry har. Jag hade kunnat välja 45 kanske men passar den lika bra som hurttas taxstorlek (42)? Eller skulle det funkar med 42 fast den går inte ändå ner. Hjälp mig, vad ni tycker :)

IMG_3470.jpg

IMG_3474.jpg

IMG_3469.jpg

Sv: Hjälp med en storlek på en täcke

83 personer har kollat men ingen kommer med ett svar?

Sv: Hjälp med en storlek på en täcke

Den ser ut att sitta bra. Hunden ser ju välpälsad ut, så det finns ju inget riktigt behov av att den går ned ordentligt över låren. Sedan ser den ut att sitta mycket bra över frampartiet, vilket jag tycker är viktigt för att hunden ska kunna röra sig obehindrat.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 080
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: Masse
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?