Sv: Hjälp med barnvagnsbekymmer
Eftersom att jag inte har någon som helst erfarenhet annat än utav min egen vagn så säger jag så här,köp inte dom billiga modivagnarna,det är rent utav skit...
visserligen har inte vagnen gått sönder,än,det är nog bara en tids fråga.Men man ser på hela vagnen att den är billig,sömmarna är sneda,lederna är glappa osv.
Orsaken till att jag främst inte gillar den är för att den är så förbannat klumpig och låg markfrigång (lr snarare ingen alls) skitsvårt att ta sig fram om det så bara har snöat lite.korgen under vagnen får man inte lasta mer än fem kilo i,men vad är det då för vits att ha en,den är ju ändå bara i vägen...
Sen är det en massa spakar och grejer som bara är i vägen hundkopplet fastnar
hela tiden,MKT störande...
Tung är den,går inte att ta den i trappor för i och med att handtaget är glappt så gungar den i evigheter efteråt så ungen får ju nästan hjärnskakning.
Nejnej gillar den inte alls...men jag fick inte köpa en trehjuling för att dom vickar så lätt,ja vad vet jag så håller dom nog längre för det är ju inte lika stor belastning på handtaget i allafall med tanke på att du slipper trycka nedåt när du ska svänga,då svänger man ju bara med lillfingret.Men min sambo går ju knappt med vagnen så han märker ju inte av det,jag däremot använder den flera gånger om dagen...
gnäll,gnäll,gnäll...