Hjälp! Jag blöder fast jag inte har mens

Bra att du är på väg in :up:

Finns det ingen Bukefalist i närheten som kan göra sällskap?!

*stor kram*

Flera har erbjudit sig (:heart:heart:heart) men jag tror inte jag klarar av att träffa en ny människa under de här omständigheterna. Går väldigt mycket in i mig själv när jag är rädd, vill bara ha lurarna i öronen och försvinna. Typ.
 
Flera har erbjudit sig (:heart:heart:heart) men jag tror inte jag klarar av att träffa en ny människa under de här omständigheterna. Går väldigt mycket in i mig själv när jag är rädd, vill bara ha lurarna i öronen och försvinna. Typ.

Det förstår jag :)

Vi är iaf många som peppar över nätet :heart
 
En mellanblödning kan vara ett tidigt missfall, har själv varit med om det. Fick blödning en vecka för tidigt och det var helt enkelt kroppen som stötte bort ett icke livsdugligt foster....
Så det behöver inte vara något farligt, men kan ändå vara bra att kolla upp!
 
En mellanblödning kan vara ett tidigt missfall, har själv varit med om det. Fick blödning en vecka för tidigt och det var helt enkelt kroppen som stötte bort ett icke livsdugligt foster....
Så det behöver inte vara något farligt, men kan ändå vara bra att kolla upp!

Fast då är väl ett gravtest positivt? TS hade ju tagit prov.

Men vi håller kollektivt tummarna för att det är något ofarligt, oavsett vad!
 
En mellanblödning kan vara ett tidigt missfall, har själv varit med om det. Fick blödning en vecka för tidigt och det var helt enkelt kroppen som stötte bort ett icke livsdugligt foster....
Så det behöver inte vara något farligt, men kan ändå vara bra att kolla upp!

Är 99,9% säker på att jag inte varit gravid. Gjorde ändå ett graviditetstest igår (som var negativt) för att utesluta just missfall.
 
Sitter på tåget mot Göteborg nu, är ett vrak. Alla känslor är på utsidan, är livrädd. Började storgråta på tåget när jag läste ditt inlägg nu, ni är då fina allesammans som peppar! :heart

Vet inte om jag kommer kunna ta mig hela vägen till KK, eller om allt äter upp mig på vägen och tvingar mig att vända. Men jag ska försöka iaf.

Blodet är tillbaka.

Glöm inte att du är fantastisk! :heart
 
Sitter på tåget mot Göteborg nu, är ett vrak. Alla känslor är på utsidan, är livrädd. Började storgråta på tåget när jag läste ditt inlägg nu, ni är då fina allesammans som peppar! :heart

Vet inte om jag kommer kunna ta mig hela vägen till KK, eller om allt äter upp mig på vägen och tvingar mig att vända. Men jag ska försöka iaf.

Blodet är tillbaka.
Du är så jäkla strong!

Håll i och håll ut. Vi står i ett långt led bakom dig och stöttar.

Blir det kaos i huvudet - SKRIV här på buke. Alltid finns det någon som läser och kan hjälpa dig med kurage.

Jag finns med dig.
 
Fick träffa världens otrevligaste sköterska som tyckte att "man kan ju blöda av helt normala anledningar, vi kan inte hjälpa dig här" så nu sitter jag i vänthallen utanför och gråter och vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Nu skiter jag i det här.

:cry::cry::cry:
 
Fick träffa världens otrevligaste sköterska som tyckte att "man kan ju blöda av helt normala anledningar, vi kan inte hjälpa dig här" så nu sitter jag i vänthallen utanför och gråter och vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Nu skiter jag i det här.

:cry::cry::cry:
Kanske ska @niphredil ringa och skälla? Jag är inget vidare på det själv tyvärr.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft regelbunden cykel med måttlig blödning. Senaste typ tre månaderna är cykeln förändrad, mer mellanblödningar och...
2
Svar
22
· Visningar
2 383
Senast: emma-vsm
·
Övr. Barn Min dotter kom till mig och var lite orolig gällande hennes mens. Hon är 15 år. hon har aldrig haft regelbunden mens men hon har haft...
2
Svar
21
· Visningar
3 364
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Sedan ungefär ett halvår tillbaka har min mens blivit mer besvärlig med mer smärta och att det är mer utdraget. Under många år har jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 676
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp