ztsu
Trådstartare
Bra att du är på väg in
Finns det ingen Bukefalist i närheten som kan göra sällskap?!
*stor kram*
Flera har erbjudit sig (
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du är på väg in
Finns det ingen Bukefalist i närheten som kan göra sällskap?!
*stor kram*
Flera har erbjudit sig (heart
) men jag tror inte jag klarar av att träffa en ny människa under de här omständigheterna. Går väldigt mycket in i mig själv när jag är rädd, vill bara ha lurarna i öronen och försvinna. Typ.
En mellanblödning kan vara ett tidigt missfall, har själv varit med om det. Fick blödning en vecka för tidigt och det var helt enkelt kroppen som stötte bort ett icke livsdugligt foster....
Så det behöver inte vara något farligt, men kan ändå vara bra att kolla upp!
En mellanblödning kan vara ett tidigt missfall, har själv varit med om det. Fick blödning en vecka för tidigt och det var helt enkelt kroppen som stötte bort ett icke livsdugligt foster....
Så det behöver inte vara något farligt, men kan ändå vara bra att kolla upp!
Det förstår jag
Vi är iaf många som peppar över nätet![]()
Sitter på tåget mot Göteborg nu, är ett vrak. Alla känslor är på utsidan, är livrädd. Började storgråta på tåget när jag läste ditt inlägg nu, ni är då fina allesammans som peppar!
Vet inte om jag kommer kunna ta mig hela vägen till KK, eller om allt äter upp mig på vägen och tvingar mig att vända. Men jag ska försöka iaf.
Blodet är tillbaka.
Ni är fantastiska hela bunten!! Hade inte suttit på tåget nu om det inte vore för erheart
![]()
Ni är fantastiska hela bunten!! Hade inte suttit på tåget nu om det inte vore för erheart
![]()
![]()
Du är så jäkla strong!Sitter på tåget mot Göteborg nu, är ett vrak. Alla känslor är på utsidan, är livrädd. Började storgråta på tåget när jag läste ditt inlägg nu, ni är då fina allesammans som peppar!
Vet inte om jag kommer kunna ta mig hela vägen till KK, eller om allt äter upp mig på vägen och tvingar mig att vända. Men jag ska försöka iaf.
Blodet är tillbaka.
Kanske ska @niphredil ringa och skälla? Jag är inget vidare på det själv tyvärr.Fick träffa världens otrevligaste sköterska som tyckte att "man kan ju blöda av helt normala anledningar, vi kan inte hjälpa dig här" så nu sitter jag i vänthallen utanför och gråter och vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Nu skiter jag i det här.
![]()