Jag frågade inte Hade Samsung sen innan och var nöjd med den.Okej, tänkte om han hade motiverat vad som var bättre och på vilket sätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag frågade inte Hade Samsung sen innan och var nöjd med den.Okej, tänkte om han hade motiverat vad som var bättre och på vilket sätt.
Det du behöver bestämma dig om är tex om du vill ha OLED, QLED eller helt enkelt bara LED eller miniLED. Själva smartfunktionen är ganska lika på alla modeller. Har nyss själv köpt en LED, TCL-tv och är jättenöjd. Jag blev avrådd Samsung av vår lokala fristående tv-handlare som jag litar blint på.Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera appar. Nu har äppel-tv:n börjat strula och min tv som är gammal har förlorat flera funktioner, så det är läge att köpa en ny. Jag blir dock förvirrad när jag försöker förstå de olika finesserna som finns nu för tiden. Jag vill ha en som jag kan ladda upp appar på.
Jag försöker läsa på men mitt grundtekniska kunnande är för lågt för att jag ska vara säker på att jag förstått rätt.
Jag blev lite deppig nu när jag började kolla mer kring vilken tv jag skulle kunna köpa. Fy så dyrt det är!
Har ju en LG OLED nu och om jag inte ska "byta ner mig" så verkar den billigaste ligga kring 15000 kr. Jag är egentligen inte så kinkig med sånt här, men undrar om jag kommer tycka en vanlig LED är dålig när jag är van vid OLED?
Vet inte om det säger mer än jag redan vet. OLED är ju mkt bättre, svårt att veta i butiken om jag kommer störa sig på sämre eller inte.. Men ja det kommer jag ändå göraGå till en affär och jämför dom sida vid sida?
Vet inte om det säger mer än jag redan vet. OLED är ju mkt bättre, svårt att veta i butiken om jag kommer störa sig på sämre eller inte.. Men ja det kommer jag ändå göra
Jag vet redan att OLED är helt i min smak, men min plånbok skulle må bättre om jag kunde nöja mig med LEDJo, men då ser du ju skillnaden. Så avgjorde jag att OLED var mer min smak än QLED.
Jag vet redan att OLED är helt i min smak, men min plånbok skulle må bättre om jag kunde nöja mig med LED