Alexandra_W
Trådstartare
Hittills har som sagt inget med olja eller som anges återfuktande fungerat. Men inte provat just den. Ska se om jag kan få prov. Min hud gillar dock generellt inte skincitys Hudvård.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att Nyx photo finish primer är nåt slags dupe av Smashboxs dito, så den kanske vore något att testa?
Jag tål inte Smashboxs variant tyvärr. Världens pipigaste hud. Var därför jag provade nyx en gång i tiden, att den skulle vara en kopia. (om den är övht likvärdig vet jag ju dock inte få Smashboxs inte funkadw för mig)
Haha, jo det är lite väl silkig konsistens egentligen kanske. Jag gillar den blurrande effekten och har den ibland utan övrigt smink + använder alltid puderfoundation av något slag och har alltid setting spray.Provade Smashboxs igen. Nu tål huden den. Men den fungerade inte alls. Vid lunch hade sminket vandrat iväg, på ett fascinerande vis. Det var som att sminket inte ville "fästa" mot primern?
Haha, jo det är lite väl silkig konsistens egentligen kanske. Jag gillar den blurrande effekten och har den ibland utan övrigt smink + använder alltid puderfoundation av något slag och har alltid setting spray.