Hjälp...har jag förlorat min hund??

Sv: Hjälp...har jag förlorat min hund??

Det här visar återigen hur viktigt det är med skrivna avtal...
Lämna aldrig någonsin en hund ifrån dig, ovasett om du säljer eller lämnar på foder utan ordentligt skrivna avtal.
Sama sak om du köper eller tar en foderhund.

Och läs igenom det ordentligt är det något som det är frågetecken om, fråga!!!

Nu i slutet blev det lite rörigt och när bilderna kom, så jag fattar inte . . .har du fått hem henne?

Det är jätteintressant...vi är många som följt dig även om vi kanske inte skrivit i tråden.
Grattis till att ha vunnit efter att ha kämpat för din hund så länge.
Hur gick det till - vad hände, du kan inte bara lämna oss utan förklaring.

Nej snälla goa människor jag har inte fått hem hunden nu! Missförstånd. Jag menade att jag äntligen fått in bilderna i tråden då jag (försökte) hämta hem hunden. De är daterade till 18 februari -06. Jag lovar att inte vara så otydlig om jag någonsin skulle få hem henne, men hon lär dö av ålder innan det är aktuellt.
Tänkte skicka ner försäkringsbrevet till Fru Pulver och se om hon är intresserad av att ta över den, jag har haft samma försäkring på hunden sen hon var liten valp, det är 6 år nu!
Ledsen att jag jorde er "glada" i onödan.

Hej!Kan du höra av dig till mig då jag har hamnat i samma situation som du? Tänkte ifall jag kan få veta lite mer detaljer från tingsrättens beslut. Mvh

Hej!Kan du höra av dig till mig då jag har hamnat i samma situation som du? Tänkte ifall jag kan få veta lite mer detaljer från tingsrättens beslut. Mvh

Starta en ny tråd! Det är ganska irriterande att läsa om en tråd som startade för 8 år sen o varit död sen 2007.
TS o många av skribenterna är inte medlemmar längre, SKKs avtal o Djurskyddslagen har ändrats sedan dess o många av oss är mycket visare o erfarnare nu än vi var då.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 037
Senast: Milosari
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 778
Senast: Imna
·
Hästvård I juli 2008 fick min häst en hovbensfraktur h. bak. Efter ca 3 månader på box med ringsko och gips över skon, släppte jag ut honom i...
Svar
8
· Visningar
3 478
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. För fem år sedan köpte min syster en valp, blandning mellan schäfer/dobermann. Jättesnäll och...
Svar
16
· Visningar
2 099
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka