Hjälp fort!

L

Loglady

Hur tar man bort de "sökförslag" på samma begynnelsebokstav (saker man sökt på tidigare)som kommer upp när man ska söka på namn, saker etc?? ex skriver jag in siames så kommer ala de saker på Bokstaven S som jag sökt på tidigare upp som sökförslag. tacksam för snabb hjälp!
 
Sv: Hjälp fort!

Gå in på "verktyg", "Internetalternativ", och välj "Ta bort cookies..." och ev. "Ta bort filer".

Främst ska du ta bort cookies, då försvinner det.
 
Sv: Hjälp fort!

Sånna här frågor ska ställas på Datorforumet.

Om du går in där o kolla så finns dessutom redan svaret på din fråga där ;)
 
Sv: Hjälp fort!

Jag var inne o kollade där men kunde inte hitta ett svar .
 
Sv: Hjälp fort!

Verktyg - Internet-alternativ - Innehåll - Komplettera automatiskt - Rensa formulär.
Bocka eventuellt ur "Använd komplettera automatiskt för formulär" om du inte vill spara sökorden i fortsättningen.
 
Sv: Hjälp fort!

Försvinner även sparade lösenord då?

Ungarna har sökt på allt möjligt (blir lång lista...) och jag skulle vilja rensa ur, städbenägen som jag är ;o) men frågan är om t ex lösen för att logga in på internet mm försvinner då. För det är inte säkert jag hittar lappen som jag skrivit upp lösenordet på....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 183
Juridik & Ekonomi Någon som har det och har tips på vad man inte ska glömma skriva in, tänka på etc? Vi tänkte nog ta hjälp av Lexly, har pratat med en...
Svar
3
· Visningar
723
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 651
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp