hjälp fort nu!!!!!!!!!!!!

A

AnnaMalm_

min hund är däktig för första gången och är i 7eller 8one veckan nu och hon går runt och bär på sin pip vankar fram och tillbaka och gnyr och bäddar i sängen och andas jätte anfått och kan aldrig ligga still längre stunder!
kan det va så att hon ska föda snart?
snälla hjälp mig vet inte vad ja ska göra:confused:

Sv: hjälp fort nu!!!!!!!!!!!!

Hur många dygn har hon gått? Man räknar inte veckor på jyckar.

Tycker du ska ringa jourvet om du inte vet hur det går till med en högdräktig tik som kanske ska valpa.

Sv: hjälp fort nu!!!!!!!!!!!!

Det låter som om förlossningen satt i gång, på det här viset kan hon hålla på 1-2 dygn innan valparna kommer ut. Men har hon bara gått 7-8 veckor så är det stor risk att du inte får några levande valpar. Vet du inte exakt hur långt dräktigheten är gången?

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 004
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar