HJÄLP FORT! (My pony stables2)

  • Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Krokodiilsvans
  • Startdatum Startdatum
K

Krokodiilsvans

De är såhär att jag spelar my pony stables2, de går hyffsat förutom en sak som jag blir lite småsur på. De är de här med hästens uthållighet och styrka, de verkar inbte gå att träna upp de. Även om jag rider ute läänge så står de bara t.ex : Träning: 25, men uthålligheten/styrkan går aldrig upp, inte heller när jag tränar på ridbanan osv. Skulle vilja ha hjälp med detta :) TPF
 
Sv: HJÄLP FORT! (My pony stables2)

Det beror på att hästen inte har kapacitet för mer. :) Klicka på hästens bok i stallmenyn, står det t.ex. att hästen har 40 i uthållighet så kan den inte få mer, det du får göra istället är att köpa en bättre häst alternativt avla. Avla en hingst med hög uthållighet och styrka med ett sto med ungefär samma värden så ska du se att fölet kommer att få bättre värden än båda sina föräldrar. :)
 
Sv: HJÄLP FORT! (My pony stables2)

Jaha ;) Då fattar jag. En sak till, jag byggde ut vattningsplats, men inte går de duscha pollarna där. Ska man inte kunna göra de eller ? :P
 
Sv: HJÄLP FORT! (My pony stables2)

Nej, tyvärr. Det går inte att göra något med en del tillbyggnader. (Samma med hästsolariet och roundpennen typ) En klar miss i spelet. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 786
Senast: inverterad
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 649
Senast: Hedinn
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 170
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 640
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp