Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett mega energipaket som går på enbart hösilage. Fattar inte vad jag ska göra..hjälp...
Är hästen spänd, rädd eller ohanterad? inge ohantera, massa hanterad. inte rädd. ev lite spänd. dock mjuk och böjlig.
Har den mycket hagvistelse/lösdrift eller står den många timmar i box/spilta? Mycke hagvistelse. 06:00 - 20:00 ungf
Är den lika energisk i hagen med hästkompisarna som med dig? Ja, det blir ingen skillnad på hennes personlighet
Rider du i grupp eller ensam? i grupp och ensam
Reagerar hästen med att öka tempot om du kräver något av den? Ja.
Kan den skritta ensam på långa tyglar? beror på vilken dag det är. Ibland funkar allt precis som det ska
Hon kan vara en ängel ibland, och är aldrig dum eller elak.
vuxna hästar rör sig inte mkt i hagar.. som regel.jag har skrivit svar i citatet också. om du läser där.. =)
Hagen är stor med mycke utrymme att springa på. Hon aktiveras av människa ca 4 dagar i veckan, varierad ridning ute/paddock, och hantering från marken. hon är 7 år...hon är inriden och håller på att utbildas..
Mitt energipaket klarade sig en vinter på motion två dagar i veckan men då var det galopp några kilometer i taget varje gång. Det kan även fungera att sysselsätta huvudet men då ska det vara ordentligt och utan särskilda vilopauser. Lösdrift gjorde mycket för min häst.