R

Ramona91

Vad är bäst ...

* Däckelunderlägg klätt med akrylpäls
* Körschabrak. Specialsydd för att passa under däckeln.

... eller vad är skillnaden helt enkelt? :p
Vilket är bekvämast? Mest användbart? Snyggast? ;)

Tack på förhand! :D

Sv: HjÄlp :d

Det beror väl lite på. Körshabrak som sticker ut bakom däckeln eller fårskinnsunderlägg tycker jag är snyggast i alla fall.

Tror schabraket är bekvämast och mest användbart. Definitivt snyggast.

Då blir det nog det, jag föredrog också det :D
Tänkte bara kolla för säkerhets skull

Jag har just köpt polypads till däckeln och bröstan.

Helt super är de! Tryckavlastande och stilrent!

Anna-Carin

hej igen :)

Ska du ha det till en enkel bröstsele? Isåfall ska du ha det kraftigaste du kan hitta, gärna ett i sympatex som är stelt så inte de dära läderputorna kan ge punkttryck.

Finns på alla travshoppar.

Om det är till en bröstsele så tycker jag man ska använda däckelskydd pga att slippa svett i lädret på däckeln. och för att det är snyggt. Snyggast är formsydda däckelunderlägg som är som en tunn vojlock. Har en i svart, men skulle gärna piffat upp det med en guldpasspoal eller nåt.

070428010.jpg

Jag har ingen bild på endast underläggen men här är Big Money Pellini utrustad med dessa och ett nytt tjusigt huvudlag.

Anna-Carin

fint :)

Nu har jag hittat sånt där däckelunderlägg med ludd! :d

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 802
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 469
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18