HJÄLP! Bortsprungen Hund, Svart/Vit Blandras Chihuahua-Pappilon

I

Izzonila

HJÄLP!
Bortsprungen hund (Tik)... :confused: :confused:
Lördagen den 25 mars 2006 sprang våran hund (blandras Pappilon/Chihuahua Svart & Vit) bort från Djurpensionatet i Eveborg, Motala där vi lämnat henne för ett dygns övernattning.
Vi är fortfarande helt bedrövade… vad har hänt våran ögonsten?
SNÄLLA ser ni henne eller hör något vänligen kontakta någon av oss.

Hittelön 5000:-

ÄGARE:
0739-38 96 59 (Maria)
0733-73 47 71 (Nizze)
0141-21 24 02 (Bost.)
alternativt kontakta POLISEN i Motala

Pris: Hittelön 5000:-
 
Sv: HJÄLP! Bortsprungen Hund, Svart/Vit Blandras Chihuahua-Pappilon

Tänkte bara höra, har ni fått några bra tips? Är det någon som sett henne? På alla månader? Hoppas ni hittar henne och att hon mår bra. Vänlig hälsning Corno
 
Sv: HJÄLP! Bortsprungen Hund, Svart/Vit Blandras Chihuahua-Pappilon

Usch, jag förstår er...Jag blev av med en hund också för 4 år sedan och har ingen aning om vad som hänt..... :cry: En riktig helvetestid...

Jag har en vän som blev av med sin pappishane i dec ett år, denna hunden hade överlevt ensam i skogen i 3 månader mitt i smällkalla vintern ensam...ett par skogsarbetare "fann" honom, eller han smög fram till dom eftersom han var så hungrig, efter några dagar förstod dom att det var nåt "galet" med hunden eftersom han kom varje dag och verkade så hungrig.....helt otrolig berättelse...Så jag hoppas på nåt sätt att ni får reda på er hund....
 
Sv: HJÄLP! Bortsprungen Hund, Svart/Vit Blandras Chihuahua-Pappilon

Nej, vi vet ingenting. Bara att hon sprungit till skogs. det finns inte någon som varken sett eller hört något!!! Det känns som om jag och min sambo letat överallt utan ett endaste spår... Vi har delat ut flygblad, satt upp lappar, annonserat i tidningarna utan ett napp.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp