HjÄlp BehÖver Ett Gott RÅd!

B

Boriella

Hej Alla :)

Nu behöver jag ett gott råd, ska hämta hem en kattunge som har tippats av utanför min kompis gård :eek:. Vissa människor önskar man :devil:. Mitt problem är att jag har en katthona på 11 år sedan tidigare och hon är en riktig "katta" :crazy:. Min fråga är hur jag ska göra vid deras första möte, låta dem mötas utanför på gräsmattan, eller ta in kattungen direkt? Någon som har några bra ideèr eller erfarenheter, alla förslag mottages tacksamt :bow:

Sv: HjÄlp BehÖver Ett Gott RÅd!

Attan också nu kom det här fel, den ska ju in under katt :o

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 711
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 453
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hej. I en längre period har jag nu blivit alltmer hundsjuk. Har väl läst så mycket det bara går, lånat massa böcker från biblioteket...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: sonjaa
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama