Hjälp ang. borttappat Grönt Kort!

D

Dequines

Vet faktiskt inte, men visst borde jag kunna få ett nytt grönt kort, då jag har tappat bort/förlagt mitt gamla? Var liksom 11-12 år sedan jag tog det så jag har inte direkt ngn vidare lust att göra om det..?

Någon som vet?? :confused:

Sv: Hjälp ang. borttappat Grönt Kort!

Satt i samma sits som dig för ett tag sedan...har liksom inte behövt det där kortet på ett antal(!!) år.

Du ringer till, var det ridsportförbundet (?), i det distrikt du tog det. Kostar en hundring eller något och de skickar hem det till dig om jag uppfattade rätt. Har inte beställt något än utan ringde mest för att checka så man inte behövde ta om det.

skickade visst samtidigt som Kaeela;)

Åh, tack (allihopa)! =) visste att man kan kontakta dem, men jag ville mest kolla om man bara kunde få ett hemskickat så jag slapp "ta om" det :D

Åh, tack (allihopa)! =) visste att man kan kontakta dem, men jag ville mest kolla om man bara kunde få ett hemskickat så jag slapp "ta om" det :D

Fast det är fel, du ska inte kontakta Svenska ridsportförbundet. Därmemot ditt distrikts ridsportförbund (som någon skrev iofs).

Det är distrikten som har hand om grönt kort.

Vet att jag inte nämnde det, men jag vet däremot att man kunde kontakta (som du sa) sitt distrikts förbund, men det försvann. :)

tack iaf för svaren!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 985
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30