Hjälmväska till GPA speed air ?

E

ellahellberg

Jag undrar om det finns nån hjälmväska till GPA speed air och isf hur mycket den kostar :p Och då menar jag inte "hjälm-påsen" som kommer med när man köper den ;)

Sv: Hjälmväska till GPA speed air ?

Du kan köpa den i england

Hej är det bra med hjälmväska?
Annvänder många en sådan?

Japp, det finns! Har en, den är dock rätt dyr tror den kostade ca 500-600:- Du kan PM:a mig om du vill veta en affär som säljer här i sverige=)

Ja det får man väl säga att det är - men det går lika bra att låta hjälmen ligga i sin hjälmpåse inuti sin låda.

Jag tycker hjälmväskor är praktiska när man skall ut på tävling/träning och packar bilen full med saker. Hjälmen har en tendens att bli smutsig då, och det vill man ju helst undvika.

Liknande trådar

Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
531
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
496
Senast: cirkus
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 715
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar