Hjälp mig välja hingst.

Minstral

Trådstartare
Ska betäcka min 4-åring. Sto av den gamla halvblodstypen, lite grövre, ca 1,62. Dubbeldiplom 3-års. Vill ha dressyrhingst. Stammen Donnerfly-Weltbürger-Ganesco. Vill ha något lite mer modernt.
 
Du borde titta på hingstar med resning och med lite mer elektricitet. Tex Zuidenwind, Mfl. Hingstarna får absolut inte ha korta framben eller en kropp som inte är helt enhetlig. Ta gärna en hingst du vet ungefär vad den lämnar.
 
Tack! Men det är ju det som är problemet, att jag är inte så insatt i hingstarna och dess avkommor ;)
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 408
Senast: Mabuse
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 658
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 854
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp