Hjääälp, långsam musik!

M

månsken

Har råkat trycka på nåt på Winampen antar jag, för nu går all musik typ dubbelt så långsamt. :o :D Hjälp, det är superirriterande!

Sv: Hjääälp, långsam musik!

se till att trycka bort det där igen som du tryckte på, eller kommer du inte ihåg vad du gjorde?

det kanske är för mycket för datorn, för många saker igång på samma gång? Man kan ju få datorn att bli lite snabbare om man rensar bort onödigheter.

Om hårddisken är nästan full kan datorn bli långsam, man måste ha lite utrymme för swapfilen så den kan arbeta och driva runt allting, annars stänger datorn helt sonika ner.

beskriv ditt fall lite mer utförligt för jag vet inte vad det kan vara med den lilla meningen :idea:

Men den har ju aldrig krånglat innan? Har bara uppe MSN, buke & Winamp. Skitskumt.
Kan verkligen inte erinera mej att jag gjort nåt särskilt, inte som jag kommer ihåg iallafall... :D
Gud, nu börjar jag bli deprimerad. Dumma skitspelare. :(

du kan ju om du vill, undersöka utrymmet, för det kan vara på gränsen till för fullt och då kan datorn sega ner.
om du högerklickar på D: och C: eller vad du har för HD och väljer "egenskaper" så får du fram hur mycket utrymme som används.

verkar skumt det där, bara för den vart felfri innan betyder det tyvärr inte att den ska fortsätta vara det ;)

det där har jag också lyckats med nån gång..
ska rota runt lite och se om jag kommer ihåg lösningen

edit: fast det kanske inte var winamp :angel:

Jag har rätt mycket på hårddisken (musik mestadels... :angel:) men har liksom inte installerat nåt nåt eller så när det började krångla.
Jag trodde jag var vän med min dator, men icke. :D

provat att starta om? ;)

jag lyckades nog göra sådär i media player har jag kommit på nu

Haha, nej, det enklaste har jag inte testat än. Ska göra det, tack för tipset!

hehehe:D förstår:p
hoppas det lyckas med omstart!

Haha, jag skäms för mej själv! Helt ärligt. Och jag har hållit på med datorer i halva mitt liv... :angel:
Startade om datorn och allt funkade prima. :o :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 651
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 269
Senast: sorbifolia
·
IT & mobiler Nu skulle jag behöva er hjälp. Min barndomsbästis fyller 30 år snart och vi ska fira detta. Jag har en idé, men har ingen aning om det...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: lingonben
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tänkt väldigt mycket på olika saker typ igår kväll och mycket idag. Och jag har kommit fram till några saker som egentligen så...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 690
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V